lørdag den 11. august 2007

Søndagens top 8 (del 24)

Så er det blevet denne tid på ugen igen, hvor jeg skal fremhæve 8 tracks som i måske har eller ikke har hørt. Selv om jeg tidligere har sagt at jeg ville følge et tema, skal man ikke læse særlig langt tilbage for at se at mine "temaer" som regel ikke er helt vildt originale, og denne uge vil jeg slet ikke følge noget tema.

Ren fristil fra min side.

1) Gang Starr - The Militia II (remix) (Feat. W.C. & Rakim)
Jeg starter hårdt ud med et fedt remix af The Militia. Big Shug er skiftet ud med W.C. og Freddie Foxxx er skiftet ud med Rakim.

2) Big Pun - Mama (Feat. Tony Sunshine)
Jeg har altid synes det her nummer var vildt underholdende, og så har man da vidst også hørt det her beat før. (da da da da, da da da da daaaa)

3) Nashawn - Level 7 (Feat. Nas)
Smooth nummer med Nashawn og Nas, fra Nashawn's debut CD "Napalm".

4) De La Soul - What The Fuck #2 (Mindstate)
Dette vildt underlige nummer fra De La Soul blev lavet under indspilningerne til "Buhloone Mindstate", og blev lavet for at tage pis på Tommy Boy. (der er en lille forklaring i starten af nummeret).

5) Aceyalone, Abstract Rude & Zion I - Krazy World
Jeg elsker hele "Project Blowed" lejren og især Aceyalone og Abstract Rude er et originalt og friskt alternativ til en ellers meget cliché præget hip hop scene på vest kysten.

6) Killah Priest - B.I.B.L.E (Feat. GZA)
De fleste af jer har nok det her nummer i forvejen, men jeg var lige i humøret til at høre et af de bedste WU numre overhovedet.

7) Little Brother - Cheatin
Jeg elsker bare det her nummer, det er så underholdende.

8) Oh No & Murs - In This
Fordi der er nogle af jer som har bedt om noget Murs, så smider jeg lige det her nummer op fra Oh No's "Exodus Intor Unheard Rythms"

(Bonus Track) KRS-One, Mad Lion & Shaggy - Ey-Yo! (The Reggae Virus)
KRS-One er på nogen underlige numre nogen gange, men underholdende er det i hvert fald. Dette track er fra soundtracket til filmen "Caught Up"

Tryk her for at hente: Søndagens top 8 (del 24)

3 kommentarer:

  1. Fed top 8... takker!

    ligger du inde med noget Ma$e?

    SvarSlet
  2. Hey Peter,

    Tak for props, nej Ma$e er desværre ikke noget jeg hører særlig meget af, så bortset fra et par enkelte featurings har jeg ikke rigtig noget.

    Peace
    t

    SvarSlet
  3. All righty :)

    jeg har ikke hørt meget med ham, men det jeg har hørt lyder dope. men så må jeg jo ud og investere.. ellers tak for opturs bloggen ´:P

    peter

    SvarSlet