lørdag den 11. august 2007

NY's rygrad

J-Love & Theodore Unit - NY Backbone

Som jeg nu har nævnt rigtig mange gange så har jeg købt rigtig mange mixtapes her på det sidste, eftersom det er ulovligt at lave og sælge mixtapes kan jeg med (relativ) god samvittighed dele disse mixtapes med jer.

Jeg vil starte med et mixtape fra et af mine yndling rap crews, nemlig "Theodore Unit". For dem af jer som ikke er bekendt med "Theodore Unit", kan jeg fortælle at gruppen består af; Ghostface Killah, Trife Da God, Sean Wigs, Cappadonna, Kryme Life, Du Lilz & Solomon Childz. Ud over at have udgivet deres fælles album "718" har Ghost og Trife også udgivet albummet "Put It On The Line" (fantastisk plade) i fælleskab.

Dette mixtape er lavet i sammarbejde med J-Love, som er Ghostface's tour DJ og som har udgivet og lavet utrolig mange mixtapes i samarbejde med Ghost. Jeg kan specielt godt lide J-Love's mixtapes fordi de indeholder rigtig mange exclusive og svært tilgængelige numre.

Tryk her for at hente: J-Love & Theodore Unit - NY Backbone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar