lørdag den 3. marts 2007

Mens der kæmpes på gaderne, leverer jeg musik

E.B.A. - Fuck The Police Mix

Nu hvor der har været en del kontroverser på gaden de sidste par dage, tænkte jeg at dette mix vile være meget passende at smide op. Jeg har egentlig ikke så meget at skrive, jeg gider ikke skrive et langt indlæg om min egen holdning med hensyn til ungdomshuset eller politiet, da det ikke er min hensigt at belemre folk med politiske holdninger på denne blog. Jeg håber i kommer godt igennem weekenden og at i passer på jer selv derude. Husk at selvom man kan blive frustreret over politiet, så er det mennesker ligesom dig og mig, med familier, børn og liv.

Jeg vil dog fremhæve dette citat som E.B.A. vælger at afslutte dette mix med, som nok sammenfatter min holdning (til politiet i hvert fald) meget godt.

"Yo What's Up yo, this is E.B.A., You just heard the "Fuck The Police" Mix CD, and I ain't trying to hit on all police officers. I mean, I got close friends who are police officers. You know what I'm saying, big up Alex, big up Jeremy, big Up Mike. Not all cops is bad, but for real there is some mutherfuckers out there give you shit based on skin colour, based on what kind of car you're driving, what kind of music you're listening to... FUCK THAT, FUCK ALL Y'ALL MUTHERFUCKING PIGS. You act like that fucking badge is just an excuse to go fuck with somebody, this mix is dedicated to YOU pig, not all cops but YOU."

Dette mix er ét sekund under 70 minutter langt, jeg har ikke kunne finde en tracklist, men nærmest ethvert track som omhandler politiet er mixet ind, helt klart et lyt værd.

Tryk her for at hente: E.B.A. - Fuck The Police Mix

Ingen kommentarer:

Send en kommentar