lørdag den 17. marts 2007

Søndagens top 8 (del 9)

Hey folkens, jeg har simpelthen haft en helt fantastisk uge, jeg har været ude at nyde det gode vejr og jeg har bare generelt slet ikke haft nogen bekymringer. Derudover havde min kæreste fødselsdag i torsdags (tillykke skat), og det er jo altid hyggeligt når folk har fødselsdag.

Som i kan læse er mit humør helt i top, derfor gider jeg ikke følge noget tema, denne her gang er det bare nogle numre som jeg har hørt den her weekend.

1) Inspectah Deck - City High
Elsker bare det her nummer fra "The Movement", som ellers ikke havde så meget andet at byde på.

2) AZ - Wanna Be There
Jeg kunne fylde de næste mange top 8 med AZ numre som jeg synes er fede, men det her nummer er helt klart mit yndlings AZ nummer. Beatet klæder hans sløve flow alt for sindsygt, og så lyder han bare så nonchalant, det er så fedt.

3) DJ Jazzy Jeff (Feat. Baby Blak & Pauly Yamz) - For Da Love of Da Game
Jeg ved ikke om det er lidt cliché at kalde Jazzy Jeff en af de mest undervurderede, men utrolig nok er der stadig folk som konsekvent dømmer ham på hans arbejde med Will Smith.

4) Masta Ace - Beautiful
Masta Ace får virkelig meget kærlighed her i Danmark, og hvilket andet nummer passer bedre til en stille søndag hvor solen skinner og man ikke har nogen bekymringer.

5) Aceyalone (Feat. The Soul of John Black) - Space Cowboy
Et af de mere eksperimenterende numre fra Ace, men jeg er bare helt vild med det.

6) The Last Emperor (Feat. Masta Ace & Trugoy) - Clear Day
Et af mine yndlings numre fra Kejseren, nummeret er fra "Palace of The Pretender". Ikke så meget andet at skrive, det passer bare perfekt til i dag.

7) The Boot Camp Clik - Think Back
Boot Camp? På denne her blog? det kan da ikke være rigtigt?... Jeg bliver nød til det igen, jeg elsker det her nummer. Bare helt perfekt til sådan en dag som i dag.

8) Ice Cube - It Was A Good Day
Forhåbentlig har i også haft en god dag.

(Bonus Track) Bizarre - Bad Day
Vildt underholdende alternativ til Ice Cube's version, som altid kan få mig til at smile.

Tryk her for at hente: Søndagens top 8 (del 9)

6 kommentarer:

  1. for fed top 8'er!
    også selvom jeg ejer flere af tracksene i forvejen.

    tba for president!

    SvarSlet
  2. Damn nice liste. Alt for fedt du putter alt det her sværttilgængelige musik op. Mad props!!

    "...og hvilket andet nummer passer bedre til en stille søndag HVOR SOLEN SKINNER"

    Yessir.. :D Det hagler så her lige nu.

    SvarSlet
  3. Hey Rash,

    Ja det sjovt det har regnet og haglet rundt omkring i kbh (og sikkert også resten af landet). Men her i NV har det bare været sindsyg flot vejr.

    SvarSlet
  4. Rigtig fed top 8'er og blog!
    Nu er det ikke mere end 10 dage siden, det var 10 år siden Biggie døde (klumpet forklaret, men hva fanden), så jeg tænkte på om du ikke kunne lave noget Biggie noget, da han helt sikkert er en af de største rappere der har levet.

    også ville jeg bare sige, bliv ved med din blog, for den er the shit!

    SvarSlet
  5. Der er allerede lavet en Biggie post.
    Tror det rock mic'en 3 eller 2.

    Check det ud :)

    SvarSlet
  6. Hey Kong Klusion,

    Som Pede siger er der allerede lavet et indlæg om Biggie, faktisk på selve 10års dagen for hans død. Det er rock mic'en live (del 3). Der skal nok komme mere Biggie senere, men prøver at variere bloggen lidt, så der går nok et stykke tid.

    Peace
    tba

    SvarSlet