onsdag den 17. januar 2007

Velkommen

Hey alt og alle,

velkommen til denne nye hip hop baseret blog, jeg har valgt at lave denne blog da jeg synes der manglede en fed dansk hip hop blog.

Hvert indlæg (undtagen dette) vil indeholde et fedt track eller en hel plade, jeg vil kun sætte plader og tracks op som er relativ svære at få fat i, det kan være remixes, unreleased plader, tracks og plader som jeg synes er interessante og som jeg måske ikke tror folk kender særlig godt, dette betyder at det ikke altid vil være 100% hip hop. Så det må i bare leve med.

Jeg vil også uploaede nye tracks som jeg synes er værd at tjekke ud fra nye udgivelser.

Denne blog er også lavet, fordi jeg nogle gange har lyst til at lukke lort ud om de ting der sker rundt omkring i verdenen. Så vil jeg også sætte links op til gode interviews.

Håber at jeg med tiden kan få tid til at lave anmeldelser af de nyeste udgivelser.

Jeg vil bruge Megaupload.com som upload Klient, da de holder filen oppe i helt op til 6 måneder. (det burde være nok)

Jeg vil prøve at opdatere hver anden dag eller tredje dag, men det kommer an på mange ting.

Husk at tjekke mit først blog indlæg nogensinde om Large Professor og Q-Tip.

Peace
tba

3 kommentarer:

  1. Tobs! Dette er det fedeste initativ jeg har set....ever, I think! XXXXXXXXXXX

    SvarSlet
  2. Tusind tak!!!

    Husk at sige det videre...
    Peace.

    SvarSlet