fredag den 2. februar 2007

En overtroisk rapper brænder selv sine CD'er

Supastition - Unreleased Remixes

Jeg er en af de mennesker som altid køber det musik som kunstnerne har med til koncerterne, uanset hvilken lille obskur brændt CD de har med, så køber jeg den. Når så mange af undergrunds kunstnerne sælger hjemmebrændte CD'er for at tjene en ekstra skilling, kan det tit værre meget svært at finde det andre steder. Dette medfører tit at en ellers billig koncert bliver urimelig dyr, eftersom de fleste CD'er sælges efter en klar holdning om at 10$ er lig med 100 kr. (Aceyalone koncerten endte med at koste mig 800 kr.)

Så da Supastition, Jus Allah & Chief Kamachi gæstede Århus til "Århus Took It 2006" var det en selvfølge at tage lidt ekstra penge med, der var blot et lille problem, jeg var broke as fuck... (undskyld sproget, men det var jeg altså). Det endte med at jeg løb ud og hævede mine aller sidste penge for at købe denne CD plus 2 andre. (så i har bare at påskønne den)

Det er ikke den vildeste CD, men hvis man er Supastition fan så er den helt klar værd at have i samlingen, desuden bliver den også lidt bedre når man læser hvad han har at sige om Århus:

"I'm in europe now... the show in Aarhus was insane. So many ladies and so much alcohol. I couldn't live here or my life would be a wreck. haha Even got to meet J-Ro and J-Zone. They rocked on stage too. 600 plus people!"

1 kommentar: