lørdag den 17. februar 2007

Lidt dovenskab skal der også være plads til

Jeg må indrømme jeg har været lidt doven her de sidste par dage, i hvert fald i forhold til bloggen. Jeg har haft lidt meget at tænke på og bloggen har ikke lige haft topprioritet, men nu skal jeg nok komme i gang igen, og hvorfor ikke fortsætte hvor jeg slap.

Madvillain - Madvillainy Preview 11/02

Sidste indlæg handlede om Jaylib mixtapet som Madlib lavede til sig selv, til sin tur til Brasilien. Dette er så det andet mixtape som han lavede til denne rejse, mixtapet har været i heftig omdeling på internettet og er også kendt under navnene "Madvillain Advance", "MF DOOM and Madlib are Madvillain og "...Are Madvillain".

Det var alt hvad jeg lige ville skrive for i dag, jeg er død træt og bliver lige nød til at få lidt søvn.

Hvis man vil læse lidt om Jaylib og Madvillain mixtapene så tryk her.

Tryk her for at hente: Madvillain - Madvillainy Preview 11/02

Ingen kommentarer:

Send en kommentar