lørdag den 24. februar 2007

Vil du ikke nok lytte til mit demo bånd... (del 4)

O.C. - Demo Tape

O.C. er endnu en rapper som alt for tit bliver glemt når man snakker rap, og jeg har aldrig set hans navn dukke op på nogens top lister over bedste lyriker. Dette er til trods for hans to klassiske albums "Word... Life" og "Jewelz", som begge er nogle af de bedste east coast udgivelser som udkom i midt- og slut halvfemserne.
Derudover er O.C. medlem af super gruppen D.I.T.C., som er kendt for ikke at optage medlemmer, som ikke først har bevist deres lyriske værd på mikrofonen.

Dette demo bånd er lavet med hjælp af Organized Konfusion, (da O.C. på daværende tidspunkt var nabo til Pharaohe Monch) ligesom at hans første optræden finder sted på Organized Konfusion tracket "Fudge Pudge".

Dette er endnu nogle fede tracks at have i samlingen, specielt hvis man er vild med halvfemser east coast rap. Det er også fedt at høre original versionen af "O-Zone" hvor man virkelig kan høre indflydelsen fra Organized Konfusion.

Tryk her for at hente: O.C. - Demo Tape

3 kommentarer:

  1. Hold kæft en fed blog du har dig her! Det er sgu god stil!

    Forsæt på den her måde! :-D

    Jeg kan ikke vente med at høre det her demo bånd. I min bog er O.C. virkelig en man skal checke op for!

    Dog kan jeg ikke forstå du ikke nævner "Word... Life" under hans klassiske albums.

    Men vil bare lige sige at det virkelig er en fed fed fed blog du har dig her!

    Peace!

    SvarSlet
  2. Damn jeg er på crack, der skulle have stået "Word... Life, ved ikke hvad fanden jeg har haft gang i. Det er rettet nu.

    Peace
    tba

    SvarSlet
  3. He, he... nu ved jeg det, jeg sad og hørte "My World" fra Jewelz på repeat mens jeg sad og skrev indlægget... Total brain fuck..

    SvarSlet